Kommunikasjonssjef Jens Nordahl i Vinmonopolet trur veksten i salet av alkoholfri drikke er ein internasjonal trend. Foto: Trond Reidar Teigen / NTB / NPK
Kommunikasjonssjef Jens Nordahl i Vinmonopolet trur veksten i salet av alkoholfri drikke er ein internasjonal trend.

Kraftig vekst i salet av alkoholfri drikke

NPK-NTB: Tal frå Vinmonopolet viser at salet av alkoholfri drikke auka med 21 prosent i Noreg frå 2020 til 2021.

Auken i salet av alkoholfri drikke er ein del av ein internasjonal trend, hevdar Vinmonopolet overfor Dagen.

Samla auka Vinmonopolet salet med 2,5 prosent i 2021, og dermed var auken i salet av alkoholfri drikke stor.

— Vi ser no ein klar no-low»-trend, som går ut på at kundane ønskjer seg drikke som er låge på eller heilt utan alkohol. Vi ser ei klar dreiing i etterspurnaden. Det er ein internasjonal trend, der folk ønskjer lettare og lysare drikke, seier kommunikasjonssjef Jens Nordahl i Vinmonopolet.

All drikke med 2,5 prosent alkohol eller mindre, kan kjøpast i vanlege matbutikkar eller i kioskar. Vinmonopolet har einerett på å selje drikke med meir enn 4,7 prosent alkohol.

Vinmonopolet registrerte først alkoholfritrenden i 2014, og Nordahl trur han vil halde fram i mange år framover.

Hei!
Du må ha eit aktivt abonnement for å lese vidare.

Eksisterande kunde?

Logg inn her

Har du ikkje abonnement?

Bli abonnent

Powered by Labrador CMS