Slik ser Vegvesenet føre seg delar av Røldalstunnel-prosjektet.ILLUSTRASON: STATENS VEGVESEN
Slik ser Vegvesenet føre seg delar av Røldalstunnel-prosjektet.ILLUSTRASON: STATENS VEGVESEN

Samferdsel

— Har pengar til E134-prosjekt

Stortingsrepresentant Terje Halleland (Frp) frå Vindafjord klarte ikkje å sjå at det var sett av pengar i regjeringa sitt statsbudsjettforslag tilknytt prosjektet Røldal-Seljestad. Nå får han svar av statssekretær Tom Kalsås (Ap) i Samferdselsdepartementet.

Publisert Sist oppdatert

— Med statsbudsjettet for 2024 foreslår regjeringa at prosjekta E6 Megården–Sommerset i Nordland, E134 Røldal–Seljestad og E134 Oslofjordforbindelsen, byggetrinn 2 i Akershus skal starte opp, fortel statssekretær Tom Kalsås (Ap) i Samferdselsdepartementet i ein e-post frå departementet.

Statens vegvesen sin omtale av prosjektet opplyser at parsellen E134 Røldal–Seljestad gir ei innkorting av køyrelengda på 6,4 kilometer og redusert reisetid på sirka 18 minutt for tyngre køyretøy, og 12 minutt for personbilar. Den nye Røldalstunnelen under Røldalsfjellet utgjer størstedelen av parsellen. Ny Røldalstunnel blir cirka 13 kilometer lang, og skal erstatte dagens Røldalstunnel, Seljestadtunnelen og dei tunge stigningane i Håradalen.

100 millionar

Hei!
Du må ha eit aktivt abonnement for å lese vidare.

Eksisterande kunde?

Logg inn her

Har du ikkje abonnement?

Bli abonnent

Powered by Labrador CMS