Slik såg Flytoget ut før det vart sett i drift i 1998. Om fem år kan det vere slutt for togmodellen. Oslo lufthamn Gardermoen vart opna 8. oktober 1998. Foto: Erik Johansen / NTB / NPK
Slik såg Flytoget ut før det vart sett i drift i 1998. Om fem år kan det vere slutt for togmodellen. Oslo lufthamn Gardermoen vart opna 8. oktober 1998.

Noregs mest pålitelege tog blir teken ut av drift ti år tidlegare enn planlagt

Flytoget har i meir enn 25 år vore Noregs mest driftssikre tog. Likevel skal BM71-modellen takast ut av trafikk rundt 2030, ti år tidlegare enn planlagt.

Publisert Sist oppdatert

Flytoget har i meir enn 25 år vore Noregs mest driftssikre tog. Likevel skal BM71-modellen takast ut av trafikk rundt 2030, ti år tidlegare enn planlagt.

– Slik planen ser ut no, vil det bli erstatta av køyretøy med høgare kapasitet rundt 2030. Det er derfor ikkje lenger behov for å forlengje levetida til 2040, seier teknisk direktør Thomas Berntsen i Norske tog til Aftenposten.

Flytoget, som sidan 1998 har frakta passasjerar raskt og punktleg til og frå Gardermoen, har hatt langt færre feil per 100.000 kilometer enn nokon annan togtype i Noreg. Toget har tidlegare fått forlengt levetida fleire gonger, mellom anna etter ei større oppgradering i 2010.

Hei!
Du må ha eit aktivt abonnement for å lese vidare.

Eksisterande kunde?

Logg inn her

Har du ikkje abonnement?

Bli abonnent

Powered by Labrador CMS