Roy Martin Øyjord ved produksjonsbandet i 2017.Arkivfoto
Nettverk for god smak
Roy Martin Øyjord (54) ivrar etter å få samla lokale matprodusentar i eit nettverk. Sjølv har mannen bak Skakkelaks god erfaring i kor vanskeleg det kan vera for dei mindre å koma inn i marknaden.
Vel ti år har gått sidan etnebuen Roy Martin Øyjord lanserte sin unike røyelaks, inspirert av Skakke-konjakken som blei introdusert i heimbygda på den tida. Sidan har han bygd seg opp som ein småskalaprodusent med rundt 20 tonn ferdigmat i året i tunet heime på Sørstranda i Etne.
— Det tar tid og er ressurskrevjande å utvikla matkonsept på eiga hand. Difor er det behov for eit nettverk, eller eit samvirke for dei mange små nisjebedriftene, seier 54-åringen som starta med Skakkelaks som ein hobby og som i dag har nådd ei årsomsetning på nær fire millionar kroner og ein produksjon med 2,5 årsverk.
Smaken av Vikingland