Ikkje eit uvanleg syn på E134 med ein trailer som har fått vogna litt av vegbana rett før Mørkelikrysset i Etne. Arbeidet med å utbetre krysset blir lyst ut på anbod denne veka, og då vil også vegbana på dette punktet bli utvida. Det neste er å utvide heile strekninga frå Tveit i Ølen til Gjerde i Etne som blir finansiert av statlege midlar og Haugalandspakken, halvparten på kvar. Oppstart kan bli i 2021. Foto: Jon Edvardsen
Ikkje eit uvanleg syn på E134.
I 2015 etterlyste Magnus Haugland og Øyvind Mæland utolmodig på sykkelveg i Espelandsvingane, ei arv dei tok over med over 40 år med kamp blant dei som bur i området. Aldri før har det vore så nær oppstart. Arkivfoto
I 2015 etterlyste Magnus Haugland og Øyvind Mæland utolmodig på sykkelveg i Espelandsvingane, ei arv dei tok over med over 40 år med kamp blant dei som bur i området. Aldri før har det vore så nær oppstart. Arkivfoto
Tidspunktet for dei statlege løyvingane blir det springande punktet for når arbeidet med gul stripe over Fikse kan starte. Her ved Tveit som er startpunktet i Ølen.
E134 ved Tveit i Ølen. ARKIVFOTO

Truleg ny kuttliste i Haugalandspakken etter nyttår

Haugalandspakken kan mangle 1,7 milliardar kroner. Men både Espelandssvingane i Ølensvåg og gul stripe mellom Ølen og Etne, er ganske trygge på grunn av stor statleg finansiering.

Publisert Sist oppdatert

Mørkelikrysset på E134 i Etne er det første nye prosjektet som blir sett i gang med pengar frå Haugalandspakken. Det er rett rundt hjørnet.

Framtidsutsiktene til Haugalandspakken er derimot usikre fordi søknaden om takstauke har stått i stampe i Samferdsledepartementet i snart tre år, og søknaden er difor ikkje lagt fram for Stortinget.

Den vedtatte Haugalandspakken må få godkjent ein takstauke på nærmare 60 prosent for at alle prosjekta skal bli realiserte.

Hei!
Du må ha eit aktivt abonnement for å lese vidare.

Eksisterande kunde?

Logg inn her

Har du ikkje abonnement?

Bli abonnent

Powered by Labrador CMS