Næringsminister Iselin Nybø (V) fekk omvising på ferja Bastøy» som blir elektrisk, før ho vart utfordra på det Westcon Yards meiner er ein ikkje-eksisterande maritim politikk. Her i samtale med Georg Matre.
Foto: Jon Edvardsen
Hadde ingen godbitar med
— No håpar eg du kan gi oss skikkeleg arbeidsvilkår slik at vi kan drive med dette i åra framover også, var den klare oppfordringa frå Kolbein Lunde etter at han viste næringsminister Iselin Nybø (V) rundt på ei Bastøy-ferje ved kai hos Westcon.
Westcon Yards har kontrakt på å elektrifisere to Bastøy-ferjer, og Kolbein Lunde er prosjektleiar i den aktuelle jobben. Der fekk statsråden på valkamp mot sperregrensa ei grundig innføring i den karbonfrie varianten som blir stadig meir vanleg på fjordskryssingane.
Leiar for teknisk og nybygg hos Westcon, Endre Matre, utfordra Venstre-statsråden kraftig med det han meiner er ein fråverande maritim politikk som fører at norske verft stadig taper i konkurransen med utlandet.
— Staten burde i det minste få til å byggje sine eigne skip i Noreg, sa han.